dilluns, 14 de març del 2011

Activitats 6: Espai-temps (vídeo- individual)

  1. ACTIVITAT PER A REALITZAR EN UNA GUARDERIA
    L'activitat que jo proposo per treballar en una guarderia consisteix en realitzar com un circuit entre l'aula i el pati, i així que els infants tinguin que seguir-lo passant per diferents llocs i així treballar la motricitat, els diferents racons de l'aula, diferents jocs, que tinguin percepció en els diferents sentits i així treballar-los.

  2. ACTIVITAT PER A REALITZAR A CASA
    A casa, l'activitat que jo proposo serie fer una sortida amb el nen, com per exemple al parc, i així observa el que l'envolta, fer diferents activitats, jugar, relacionar-se amb altres companys; i després que realitzes un dibuix de el que havia fet que li agrades durant el dia.

1 comentari:

  1. No están nada mal las actividades que has propuesto. la de la guardería es una buena opción ya que el los niños se desplazarían por diferentes zonas, es decir, conocerían el espacio en el que se encuentran y por otro lado tendrían que conocer el concepto de tiempo ya que cada actividad, supongo, tendría una duración para llevarla a cabo.
    En cuanto a la actividad para realizar en casa, creo que está bastante bien ya que el niño permanecería en dos espacios diferente: el parque y la propia casa. además, también tendría que entender que hay un momento para cada actividad es decir, un tiempo hasta llegar al parque, otro para poder jugar o pasear y otro para realizar la actividad.
    Por tanto, yo no descarto una de estas opciones para trabajarlas de forma grupal.

    ResponElimina